kalabaliikkia

kalabaliikkia

lauantai 4. helmikuuta 2017

Blogger Recognition Award

Kiitos tunnustuksesta Algeria Lapsiperheen silmin blogin Laura Suosittelen tätä blogia, mielenkiintoisella tavalla avaa sikäläistä elämää ja kulttuuria.   Minä olen ainakin oppinut uutta.   Tunnustushan tuli jo kauan sitten marraskuussa, mutta ikäänkuin jäi vähän roikkumaan. 


Tunnustuksen säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. Kirjoita postaus palkinnosta logoineen
2. Kerro lyhyesti, kuinka aloitit bloggaamisen
3. Anna ohjeita aloitteleville bloggaajille
4. Mainitse ja linkitä blogi, joka sinut nimesi
5. Nimeä 10 bloggaajaa palkinnon saajaksi
Aloitin bloggaamisen ensimmäisenä kesänäni Turkissa. Olin tullut ehkä vähän luvanneeksi suvulle ja ystäville Suomeen, että minun kuulumisia olisi luettavissa ja kuvia katseltavissa blogissani. Muutama kuukausi siinä meni, mutta sitten lähti. Tarkoituksena oli ja on kirjoitella kokemuksiani ja ajatuksiani elämästä ulkosuomalaisena. Samalla oli mukava aloitella valokuvaharrastusta ja saada sen tuloksia laitettua muidenkin katsottavaksi.

Aloitteleville bloggaajille sanoisin, että rohkeasti mukaan vaan. Vaikka aluksi tuntuisikin, ettei tiedä mitä kirjottaisi, siihen pääsee pian mukaan. Joskus aiheita on hankalampaa keksiä ja joskus niitä tulee mieleen useampia kerrallaan. Kuvaaminen innostaa kirjoittamaan ja kirjoittaminen kuvaamaan - niin se ainakin minulla menee. Minulla on kokemuksia vain oikeastaan tästä bloggaavien ulkosuomalaisten ryhmästä, mutta tämä porukka on ainakin mukava ja kannustava. Mukaan vaan.

Tämä on tainnut kiertää jo monet blogit, mutta laitetaan eteenpäin nyt vaikkapa seuraaville blogeille. Niitä lukemalla pääsee pienelle matkalle niin Suomeen kuin eri puolille maailmaakin.  Jokainen on suosittelemisen arvoinen!
Paluumuuttajatar
Harmaa torppa
Adana`dan blogin Nea
Diplomaattirouva
ja
Lempipaikkoja blogin Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti